×

Προειδοποίηση

JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2012/ekdromi26-28.10.12
×

Σημείωση

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Μια πανέμορφη εκδρομή πραγματοποιήσαμε  το τριήμερο της Εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου στη δυτική Ελλάδα.  Ξεκινήσαμε την Παρασκευή, στις 06.45 από τη Νίκαια,  με δύο πούλμαν, με προορισμό το Μεσολόγγι. Κάναμε μια μικρή στάση για καφέ στην Ακράτα και περνώντας τη γέφυρα του Ρίου –Αντιρρίου  φτάσαμε  στην Ιερή  πόλη του Μεσολογγίου.

Εδώ στον κήπο των  Ηρώων και στο Μουσείο Ιστορίας και Τέχνης, που στεγάζεται στο παλαιό Δημαρχείο, ξεναγηθήκαμε από την κα Πηνελόπη Μπλάνκα. Μας πήγε πολλά χρόνια πίσω, στην ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου  και στον αγώνα του 1821 για την απελευθέρωση των Ελλήνων από τον Τουρκικό ζυγό.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τις Αρχαίες Οινιάδες με το  αρχαίο Θέατρο και το  Ναυπηγείο σε μια περιοχή με δάσος από αιωνόβιες βελανιδιές. Εδώ έγινε και το κέρασμα των εκδρομέων από το Φυσιολάτρη με διάφορα ζαμπονο- τυρο-λουκανικοπιτάκια και γλυκό κρασί. Ύστερα αναχωρήσαμε για  Μαγγανά,  κάνοντας  μια πεζοπορία  στο περίφημο Δάσος του Φράξου, σε ένα πλακόστρωτο κυκλικό μονοπάτι. Αργά το απόγευμα μας βρήκε να ανηφορίζουμε για την Πάλαιρο, απολαμβάνοντας το υπέροχο ηλιοβασίλεμα στο Ιόνιο πέλαγος. Στο  ξενοδοχείο  THALASSA 4 αστέρων, λίγο έξω από την Πάλαιρο, με θέα τη θάλασσα και στο βάθος τη Λευκάδα, αφού τακτοποιηθήκαμε στα άνετα δωμάτιά του και πήραμε το δείπνο μας, αποσυρθήκαμε  για ξεκούραση.

Την άλλη μέρα, αφού πήραμε το πρωινό μας, αναχωρήσαμε για τη  Λευκάδα. Περάσαμε τη μικρή  κινητή γέφυρα που ενώνει τη Λευκάδα με τη Στερεά Ελλάδα . Είδαμε το Βενετσιάνικο κάστρο της Αγίας Μαύρας  και, αφού διασχίσαμε την πόλη της Λευκάδας, φτάσαμε στο Λιθερί, από όπου οι πεζοπόροι ξεκίνησαν την πορεία  για τη διάσχιση του φαραγγιού  της   Μέλισσας. Μια  τρίωρη διαδρομή  δίπλα στο ποτάμι με γεφυράκια και πολλούς γκρεμισμένους και ερειπωμένους νερόμυλους  που κάποτε έδιναν ζωή στην  περιοχή των Σφακιωτών.

Όσοι δεν πεζοπόρησαν πήγαν στην  πόλη της Λευκάδας και επισκέφτηκαν τον καθεδρικό  ναό της Παναγίας της Φανερωμένης, το Αρχαιολογικό μουσείο και το μουσείο Φωνογράφου. Στη συνέχεια πραγματοποίησαν το γύρο της Λευκάδας από Καρυά –Σφακιώτες- Βασιλική και κατέληξαν στο Νυδρί για γεύμα  και μπάνιο.

Το απόγευμα όλοι κάναμε τον πεζοπορικό  περίπατο (2 ώρες πήγαινε-έλα)  ως τον  Καταρράκτη  του Δημοσάρη και έπειτα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας στην  Πάλαιρο.  Το βράδυ  είχαμε δείπνο με ζωντανή μουσική, όπου χορέψαμε και διασκεδάσαμε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Το πρωί της Κυριακής επισκεφτήκαμε το Αιτωλικό, κάναμε βόλτες και, αφού είδαμε και την παρέλαση, λόγω της επετείου της 28ης Οκτωβρίου,  κατηφορίσαμε για την όμορφη Ναύπακτο. Εδώ περπατήσαμε στα στενά σοκάκια της  και γευματίσαμε στις ταβέρνες της παραλίας.

Έπειτα αναχωρήσαμε για την  Αθήνα κάνοντας μια στάση   στο γραφικό Γαλαξίδι , έχοντας στις αποσκευές μας  ένα σωρό αναμνήσεις από τα όμορφα μέρη που επισκεφτήκαμε.